Ciąg recenzji

Arch Enemy (2017) – Will to Power  (Łukasz Jakubiak)

 

Auri (2018) – Auri (Łukasz Jakubiak)

 

Beatriz Blanco (2017) – Ten lejos! Tak daleko! (Paweł Tryba)

 

Chango (2016) – MONO vs. STEREO (Izabela Godzisz)

 

Coogans Bluff (2017) – Bluff Live (Paweł Tryba)

 

Daniele Liverani (2016) – An Innocent Challenge – Piano Concerto No. 1 in D Minor (Łukasz Jakubiak)

 

Dikanda (2017) – Devla Devla (Paweł Tryba)

 

Evergrey (2014) – Hymns For The Broken (Łukasz Jakubiak)

 

Fjieri (2015) – Words Are All We Have (Marek J. Śmietański)

 

Kamelot (2018) – The Shadow Theory (Łukasz Jakubiak)

 

Lion Shepherd (2017) – Heat (Tomasz Michel)

 

Love De Vice (2016) – Pills (Robert Błaszak)

 

Oceans od Slumber (2018) – The Banished Heart (Łukasz Jakubiak)

 

Quiet World (1970) – The Road (Marek J. Śmietański)

 

Phil Collins & Mark Mancina (1999) – Tarzan (Marek J. Śmietański)

 

Red Hot Chili Peppers (2016) – The Getaway (Adam Śmietański)

 

Show Band (2018) – Dno przestrzeni (Paweł Tryba)

 

Sounds Like The End Of The World (2017) – Stories (Tomasz Michel)

 

TesseracT (2018) – Sonder (Łukasz Jakubiak)

 

Tides From Nebula (2016) – Safehaven (Tomasz Michel)

 

Vanden Plas (2014) – Chronicles Of Immortals: Netherworld (Path 1) (Łukasz Jakubiak)

 

Votum (2016) – :KTONIK: (Tomasz Michel)

 

Yesternight (2017) – The False Awakening (Robert Błaszak)

 

ZETA (2017) – ZETA (Łukasz Jakubiak)

 

 

Od redakcji: teksty datowane przed 1.05.2017 pochodzą z archiwów członków redakcji i oryginalnie powstały dla innych mediów, za których zgodą je publikujemy.