Współpraca

Wortal Muzyczna Hiperprzestrzeń

W celu nawiązania współpracy – zrecenzowania płyty bądź książki muzycznej, zrelacjonowania koncertu czy też objęcia patronatu medialnego – prosimy skorzystanie z formularza kontaktowego albo napisanie maila na adres

muzycznahiperprzestrzen@gmail.com

Zapewniamy:
– publikowanie w naszym serwisie zapowiedzi wydarzenia (opis, zdjęcia, linki do strony i/lub wydarzenia na FB, plakat, logo organizatora itp.) w dziale Macierz patronatów oraz udostępnienia tej informacji na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Twitter;
– umieszczenie logo organizatora w sekcji Partnerzy wśród firm i instytucji współpracujących z naszym serwisem;
– napisanie relacji lub przygotowanie fotoreportażu, o ile będziemy mieli możliwość uczestniczenia w wydarzeniu.
Oczekujemy:
– dostarczenia wszelkich niezbędnych wiadomości prasowych (kompletne informacje o wydarzeniu, press pack, pliki graficzne, biografia zespołu itp.)
– zamieszczenia logotypów Muzycznej Hiperprzestrzeni w materiałach promujących wydarzenie (np. plakaty, ulotki) oraz na stronie internetowej imprezy/wydarzenia;
– przekazywania informacji o współpracy medialnej z serwisem Muzyczna Hiperprzestrzeń w zapowiedziach oraz innych środkach reklamy;
– w przypadku imprez cyklicznych bądź koncertów – przyznania co najmniej jednej akredytacji dla przedstawiciela Muzycznej Hiperprzestrzeni (dla fotografa i/lub reportera);
– w przypadku inicjatyw z biletami wstępu – ewentualna możliwość wcześniejszego przekazania Muzycznej Hiperprzestrzeni uzgodnionej liczby biletów, które stanowiłyby nagrodę w konkursie dla internautów;
– w przypadku płyt lub książek – przekazanie co najmniej jednej kopii dla redakcji w celu zrecenzowania (większa liczba dostarczonych wydawnictw mogłaby być przeznaczona na nagrody w konkursach dla internautów).
Uwaga: Powyższe opcje przedstawiają jedynie przykładowe możliwości wzajemnej współpracy serwisu Muzyczna Hiperprzestrzeń i organizatora wydarzenia bądź autora/wydawcy promowanego dzieła. W miarę możliwości rozważymy inne sugestie związane z ewentualną współpracą. Każda oferta będzie rozpatrywana indywidualnie i niezależnie od innych.

Podsumowanie:
– współpraca z obu stron jest dobrowolna, a jej rozpoczęcie nie powoduje żadnych skutków prawnych dla którejkolwiek ze stron;
– zastrzegamy sobie prawo do ingerencji w nadesłane materiały prasowe, np. skrócenia bądź przeredagowania (jeśli uznamy, że zachodzi taka potrzeba);
– zastrzegamy sobie prawo do ewentualnej odmowy lub zerwania współpracy, nie zobowiązując się przy tym do wyjaśniania przyczyn;
– nie gwarantujemy całkowitej bezkrytyczności w przypadku recenzji, wierząc głęboko, że druga strona doceni szczerość i rzetelność, którymi kierujemy się w naszych publikacjach.